Welkom op onze compleet vernieuwde website! Plavei heeft haar online diensten verbeterd en uitgebreid. De website en alle nieuwe functies werken op een pc, een tablet en ook op een smartphone. Onze huurders hebben overal en altijd eenvoudig toegang om zelf zaken te regelen. We hebben tijdens de ontwikkelfase de website en de nieuwe functies uitgebreid laten testen door huurders, zodat verbeteringen snel konden worden doorgevoerd. Met als resultaat een overzichtelijk en gebruiksvriendelijk online kanaal.
Wat is er verbeterd en wat is nieuw?
1. Een handige en snelle zoekfunctie
De website heeft een handige zoekfunctie op de
2. Zelf woonzaken regelen
De
Deze zaken zijn snel te vinden en eenvoudig te regelen. Huurders kiezen zelf of ze de informatie direct melden via een webformulier of dat ze inloggen via Mijn Plavei. Voordeel van Mijn Plavei is dat minder gegevens ingevuld hoeven te worden.
3. Een reparatieverzoek melden zonder in te loggen
Huurders kunnen een
4. Mijn Plavei heeft een facelift gekregen
5. Inloggen met e-mailadres
Nieuw is dat via Mijn Plavei wordt ingelogd met het e-mailadres in plaats van met een gebruikersnaam bestaande uit een combinatie van cijfers en letters van de achternaam.
De website en alle nieuwe functies werken op een pc, een tablet en ook op een smartphone. Altijd eenvoudig toegang om zelf zaken te regelen.