Vacature: Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer

Publicatiedatum: 20-01-2021

Resultaatgerichte professional met natuurlijk overwicht

Als Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer zorg je voor een optimaal planmatig onderhoud van ons woningbezit. Ook ben je verantwoordelijk voor het afsluiten, beheren en evalueren van contracten met leveranciers op het gebied van onderhoud.

Werken bij Plavei is niet voor iedereen weggelegd. In het zelfsturende team ben je namelijk niet alleen verantwoordelijk voor een goede samenwerking en de juiste onderlinge verdeling van het werk, ook ben je als team verantwoordelijk voor het behalen van de gewenste resultaten en het zelfstandig oplossen van voorkomende issues. Dat vereist van onze medewerkers eigenaarschap, lef, empathie, zelfstandigheid en besluitvaardigheid. Pittig, maar vooral enorm uitdagend!    

In de rol van Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer vorm je met 4 directe collega’s het team onderhoud. Je werkt daarbij nauw samen met collega’s van andere teams en met samenwerkingspartners zoals aannemers en installateurs. Samen zorgen jullie ervoor dat het planmatig onderhoud begroot, gepland en gerealiseerd wordt. In het team onderhoud ben jij degene met de focus op het contractbeheer. Je hebt hier een innovatieve kijk op en weet jouw visie op contractbeheer te concretiseren en te professionaliseren binnen onze organisatie.

Naast de inhoudelijk taken verwachten we van de nieuwe Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer dat hij/zij een antenne heeft voor verbeteringen. Verbetermogelijkheden zie je doordat je voortdurend bezig bent om processen te structureren en werkmethodes te optimaliseren. Door je charisma en je empathisch vermogen krijg je collega’s mee in verbeteringen, waardoor er (nog) professioneler gewerkt kan worden. Je vervult dan ook een belangrijke rol in de doorontwikkeling van het team onderhoud.

Taken en verantwoordelijkheden

  • Je zorgt voor een optimaal planmatig onderhoud van het woningbezit
  • Je selecteert samenwerkingspartners en je bouwt met hen constructieve en duurzame relaties op
  • Je bent gericht op het verbeteren van de teamprestaties en participeert in projecten
  • Je beheert, evalueert en heronderhandelt contracten en onderzoekt vernieuwende contractvormen (zoals resultaatgericht onderhoud en regisserend werken)

Wat bieden wij?

Wij willen dat medewerkers met passie én plezier bij ons werken. Dat gaat niet vanzelf. We hebben dan ook het nodige te bieden voor de nieuwe Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer:

  • Een vakkundig en prettig team met 4 directe collega’s binnen een informele en professionele organisatie
  • Een baan met veel ruimte voor eigen initiatieven en bijbehorende verantwoordelijkheden
  • Een persoonlijk opleidingsbudget om aan je loopbaan te werken
  • Veel vrijheid! We werken los van tijd en plaats en biedt (al voor de Coronacrisis) thuiswerkmogelijkheden
  • Een budget met ruime bestedingsmogelijkheden om fit en vitaal te blijven
  • Een actieve personeelsvereniging die veel interessante en leuke activiteiten organiseert
  • Inschaling is afhankelijk van kennis en ervaring. De CAO Woondiensten is van toepassing

Wat vragen wij?

De functie Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer is breed, uitdagend en biedt mooie toekomstkansen. Herken jij je in onderstaande punten?

  • Je hebt een afgeronde, technische HBO opleiding (bij voorkeur bouwkunde)
  • Je hebt gedegen vastgoedkennis
  • Je werkt graag samen in een team
  • Je bent in staat om met jouw expertise complexe vraagstukken op te lossen en alternatieven te bedenken en voor te stellen
  • Je hebt een eigentijdse visie op contractbeheer
  • Je hebt de ambitie om tijd en energie te steken in je eigen ontwikkeling en de ontwikkeling van het team onderhoud
  • Je bent kritisch op jezelf en op collega’s om het beste resultaat te behalen
  • Je werkt met passie én plezier

Wie is Plavei?

Wij zijn vooruitstrevende woningcorporatie met ongeveer 45 medewerkers en ruim 4000 woningen. Onze woningen staan voornamelijk in de gemeente Montferland en Zevenaar. Wij streven ernaar om betaalbaar en plezierig wonen in een duurzame, kansrijke en leefbare omgeving mogelijk te maken. Nu en in de toekomst. Maatschappelijke doelstellingen realiseren we in samenwerking met huurders én samenwerkingspartners. We stellen de woonbehoeften van haar bewoners centraal en bieden daarbij een goede basisdienstverlening.

We zijn een zelfsturende organisatie. In het zelfsturende team ben je niet alleen verantwoordelijk voor een goede samenwerking en de juiste onderlinge verdeling van het werk, ook ben je als team verantwoordelijk voor het behalen van de gewenste resultaten en het zelfstandig oplossen van voorkomende issues. Dat vereist van onze medewerkers eigenaarschap, lef, empathie, zelfstandigheid en besluitvaardigheid.

Kom je bij ons werken? Dan wil je elke dag het beste uit jezelf halen. Met als doel? Het goed doen voor onze klant.

Geinteresseerd?

Reageer dan op deze functie. Siebert & Wassink is door ons gevraagd te ondersteunen bij de werving- en selectieprocedure voor de Projectcoördinator Onderhoud & Contractbeheer.

De eerste gesprekken worden gevoerd door jouw (mogelijk) toekomstige collega’s. We nemen een persoonlijkheidsanalyse en/of assessment af om een goed beeld te krijgen van je persoonlijkheidskenmerken en kwaliteiten.  

Neem voor meer informatie contact op met Joris Wassink van Siebert & Wassink. 

t: 053 – 480 35 50
m: 06 – 250 460 70
w: www.siebertwassink.nl

Deel deze pagina

 
Annuleren

Waarmee kunnen wij je helpen?

Begin hier met zoeken!

Geen resultaten gevonden