Geen objecten gevonden

Medewerker Klantcontactpunt

Energiek, gestructureerd en (klant)gedreven

Als medewerker klantcontactpunt ben je verantwoordelijk voor alle werkzaamheden die te maken hebben met het klantcontact. Je beantwoordt vragen en verstrekt informatie over het huren van woningen en aanverwante diensten. Je zorgt voor een hoge klanttevredenheid. Daarnaast ondersteun je de medewerkers van andere afdelingen in diverse werkzaamheden. Je zorgt er samen met een team van collega’s voor dat processen goed lopen, dat de personeelsbezetting optimaal is en dat alle organisatorische en facilitaire zaken geregeld zijn. Kortom, een zeer dynamische functie voor een klantgedreven kandidaat met organisatietalent.

Verantwoordelijkheden

  • Het correct afhandelen van klantvragen die via de diverse kanalen binnenkomen

  • Beheren van de kennisbank

  • Analyseren, oplossen en afhandelen van mogelijke klachten

  • Vastleggen van klantcontacten in het primaire systeem (Viewpoint)

  • Behalen van de KPI’s m.b.t. kwaliteit- en serviceniveau en klanttevredenheid

  • Voorbereiden van werkzaamheden voor de collega’s van de eenheid klant

  • Faciliteren van collega’s d.m.v. het organiseren en structureren van het klantcontactpunt; om het klantcontactpunt te optimaliseren

  • Initiëren en stimuleren van een verdere digitalisering van klantprocessen, met als doel het selfserviceniveau te verhogen

  • Initiëren en implementeren van verbeteringen in samenwerking met je directe collega’s

Wie zoeken wij?

Voor deze functie zoeken wij een positief ingestelde kandidaat die niet in de war raakt van de nodige dynamiek en hectiek. Je kunt je goed in de klant verplaatsen, weet helder grenzen aan te geven. Je gaat op zoek naar de vraag achter de vraag, waardoor je in staat bent de klant echt verder te helpen. Je communiceert op een respectvolle en heldere manier met klanten en met collega’s. Je hebt een groot verantwoordelijkheidsgevoel en durft besluiten te nemen die passen binnen de kaders van Plavei. Je straalt rust en vertrouwen uit. Je neemt initiatieven die tot verbeteringen kunnen leiden en weet ze tot uitvoer te brengen. Op basis van je natuurlijke uitstraling weet je anderen daarover enthousiast te maken. Je bent flexibel ingesteld, zowel in uit te voeren taken als in werktijden. De standplaats van deze functie is Didam, waarbij je ook bereid bent om op de locatie van Plavei in ’s-Heerenberg te werken.

Wij vragen

  • HBO werk- en denkniveau (afgeronde MBO+ opleiding)

  • Enkele jaren ervaring in een organisatorische, klantgerichte functie

  • Uitstekende automatiseringskennis en affiniteit met social en andere digitale media

  • Ambitie om tijd en energie te steken in je eigen ontwikkeling

  • Flexibiliteit in werktijden en werkdagen

  • Competenties: daadkrachtig, overtuigingskracht, energiek, plannen, organiseren, structureren, empathie, omgang met details, communicatief vaardig

Wie zijn we en wat bieden wij jou?

Plavei is een vooruitstrevende woningcorporatie met circa 45 medewerkers en ruim 4.000 wooneenheden, voornamelijk in de gemeente Montferland. De visie van Plavei is het bieden van betaalbaar en plezierig wonen in een duurzame, kansrijke en leefbare omgeving, nu en in de toekomst. Dit bereikt zij door een efficiënte en transparante bedrijfsvoering en goede samenwerking. De maatschappelijke doelstellingen realiseert zij in samenwerking met huurders en samenwerkingspartners. Plavei stelt de woonbehoeften van haar klanten centraal en biedt daarbij een goede basisdienstverlening.

Plavei kent een modern organisatiemodel. Bij Plavei liggen verantwoordelijkheden laag in de organisatie. Het organisatiemodel kent twee eenheden; de eenheid Klant en de eenheid Strategie, ondersteuning en specialisme.

Plavei wil een topbedrijf zijn. Door structureel oog te hebben voor de ontwikkeling van de competenties en talenten van medewerkers, ontwikkelt Plavei zich als een ondernemende en professionele organisatie. Plavei zoekt mensen die verantwoordelijkheid durven nemen en elke dag het beste uit zichzelf willen halen met als doel het goed te doen voor de klant.

De functie van medewerker klantcontactpunt is ingeschaald in schaal E van de CAO Woondiensten, met een brutosalaris van € 2.363,- tot maximaal € 2.813,- op fulltime basis (= 36 uur per week). 

Geïnteresseerd?

Siebert & Wassink verzorgd voor ons de werving- en selectieprocedure voor de medewerker klantcontactpunt. Solliciteer voor 4 december 2018 met een korte sollicitatiebrief en een actueel CV. Dit kan via sollicitatiebutton op de website van Siebert & Wassink.

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met Joris Wassink, 06 – 25 04 60 70.

De eerste sollicitatiegesprekken worden gevoerd door medewerkers van Plavei. Deze gesprekken zijn gepland op vrijdag 7 december 2018 en vinden plaats op het kantoor van Plavei in Didam. De tweede gespreksronde is gepland op woensdag 12 december 2018. Arjan ter Bogt (Directeur-Bestuurder van Plavei) en Joris Wassink (Extern HR Adviseur) voeren deze gesprekken. Het afrondende gesprek vindt plaats in week 51.  

Een persoonlijkheidsanalyse maakt deel uit van de procedure.

We streven naar afronding van de procedure voor 1 januari 2019.

Deel deze pagina